lørdag den 20. maj 2017

Lidt om Hirtshals. Og Naturmødet.

Så landede jeg endelig på matriklen igen efter en uge med ca Tjoeh et godt stykke over 40 timers arbejde ugen så sådan ud... søndag: Ålborg. Mandag fri. Tirsdag knald på og styr på poster til Naturmødet i Hirtshals. Onsdag samle bits'n pieces til Naturmøde men kort dag på job.  Torsdag Naturmøde i Hirtshals. Fredag Naturmøde. Idag arbejde i Lyngby.

Jeg er træt men glad. Jeg tænker lykkelig. 

åbning - ild vand og musik - årets tema "Fornuft og følelse"


Jeg har hygget mig i Hirtshals. Spist lækker stjerneskud. Hørt god musik. 
På besøg hos Naturstyrelsen, en øvelse... her planlægger vi en skov - og tager hensyn til benyttelse og beskyttelse...


Mødt mange interessante mennesker. Snakket vigtige snakke. Hørt sjove oplæg. Mærket havgus. Ser havgus og blev atter engang taget med storm af Hirtshals og Naturmødet! 

Havgus - den dag udsigten blev væk...


Taget det aller sidste fly fra Ålborg  mod København med en times forsinkelse og så blev vi endda parkeret på en parkeringsplads så langt væk som overhovedet muligt. Tak SAS. Eller nåwed. 

Idag brugte jeg største delen af dagen på arbejde. Nu ligger jeg på sofaen og er træt. 

Selvom pigerne synes det har været dumt jeg skulle afsted så meget den her uge. Så har de haft det skønt sammen med farmand. Total win win for jeg har også hygget mig sammen med gode kollegaer. 

Stjerneskud


I morgen skal jeg rode i haven. Slappe af og strikke. Og drikke kaffe. Og snakke med pigerne og manden. Drikke mere kaffe og strikke et par runder mere. Med andre ord jeg skal lade op. For jeg trænger. Og nu. God nat. 

Die Herren koncert torsdag aften... :)

6 kommentarer:

  1. Men du havde en skøn uge og den næste er kun 3 dage..:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis. Ugen var rigtig god. Og jeg blev ladet op af alle de gode oplevelser. Og ja næste uge er kort og en lang weekend venter. Nyd søndagen, kh S.

      Slet
  2. Håber du nyder søndagen :-) og har pustet ud ovenpå al rejseriet. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Søndagen var virkelig god ved mig. Kunne godt ha brugt en fridag mere (men det kan jeg jo altid) men jeg er klar til en kort uge :) god mandag! Kh S.

      Slet
  3. Det lyder til at have været en begivenhedsrig uge.
    Håber du er ladet op til en ny (kort uge)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en begivenhedsrig, men også virkelig dejlig uge. Jeg er dog virkelig træt idag, og ting foregår i et lidt mere tilbagelænet tempo idag :) glæder mig umådelig meget over at ugen er så kort :)
      Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...