lørdag den 1. august 2020

Lidt om en ferie der synger på sidste vers...

Så tager jeg fat i de allersidste feriedage for i år... det har været 4,5 virkelig dejlige uger med masser af tid til alt muligt godt. 




Strikketid - jeg har strikket fire ærmer i ferien. Jeg var kommet til at lade alt mit strikketøj ligge de sidste mange uger af “før sommerferien” og havde derfor besluttet at gøre alvor af at afslutte projekter. For ideer til nye projekter står i kø. 

Familietid - vi har virkelig brugt tid sammen. Set film. Spist is. Lyttet til hvad hinanden har af ønsker til ferien og forventningsafstemt ønskerne til corona-times... så vi har spist ude på det gamle røgeri i Hanstholm. Vi var på grenen (før Hellerup ugen), vi har set klumpfisken i Hirtshals, købt gummistøvler og fået øreringe i Thisted. Vi har besøgt familie, set Bulbjerg. Fået våde sko af bølgerne ved Vesterhavet, kørt ture og set en masse fin natur (blandt andet i Fossdalen) 

Jeg har cyklet lidt - ikke meget. Jeg plejer at cykle ml 6-800 km om måneden. Det har jeg ikke helt nået. For jeg har jo været sammen med familien (jf ovenstående) 

Vi har fanget tonsvis af Pokemon - set film - spist fredagsslik og meget mere. 

Vores piger er ved at blive store. Twinserne er nu 9 og Storemusen er 11. Det betyder der virkelig er mulighed for ro og afslapning uden at man skal være efter børn der er ved at være oppe at skændes/slås eller andet og det har virkelig været rart. Det har virkelig betydet at der er fyldt op på overskudskontoen. Og det er om noget dejligt. 

Nu er twinsene på ferie hos mormor og morfar og vi har Storemusen hjemme helt selv. Noget vi skal gøre oftere. For det kan noget helt særligt det med at hygge om et barn ❤️




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...