onsdag den 19. august 2015

Fuldstændig udsolgt

Ja - det er mig jeg snakker om - jeg er fuldstændig udsolgt når jeg kommer hjem efter en dag på kontoret - når jeg har hentet børn og så'n. Det er både sådan hele kroppen men også hovedet og hjernen der er træt. 

Lige nu sidder jeg og strikker på
Mit egostrik projekt #nemraglansweater der er en opskrift jeg har købt på Ravelery af projecthandmade. Den er virkelig nem at strikke o så er den oven i købet pæn - så det er ren win win!!


Grunden til jeg er så forfærdelig træt for tiden er nok at jeg går liiidt for sent i seng - så nu må jeg virkelig komme ind i kampen og passe lidt på mig selv og passe min nattesøvn. Igår gik jeg derfor i seng kl 21.45 det gjorde virkelig godt - så om ganske snart dumper jeg i seng igen! Manner jeg er træt. Samtidig har jeg også skåret en del i kaffen - eller rettere min eftermiddagskaffetørst holder stadig ferie (ikke engang planlagt - jeg har bare ik rigtig lyst til kaffe om eftermiddagen)  hvilket jo er godt på den måde at jeg kan mærke jeg er træt... Så når vi kommer hjem splatter alle. Vi får en bid knækbrød - snakker og drikker mælk - og ser fjernsyn sammen - eller bare leger (ik så meget mig mest børnene - jeg bladrer avis eller slapper lidt af.) - jeg er egentlig ik irriteret over det - sys bare det er lidt træls.  

Men mon ik "at passe sin sengetid" hjælper på engeriniveauet? Jeg tror det! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...