fredag den 3. januar 2014

Velkommen 2014 - hvad mon du bringer med dig?

Jeg er ikke en der sådan har nytårsforsætter - jeg forsøger egentlig altid at udfordre mig lidt på forskellige punkter. Men nytåret er jo altid en dejlig 'start' og mulighed for både at se frem og tilbage. Mit tilbageblik over Cirkus Melbollis' gøren og laden i 2013 har jeg skrevet her... men hvad vil jeg så bruge mit 2014 på her er nogle muligheder... - fx
mit nærvær og min mindfulle tilgang til hverdagen - arbejder jeg med og har jeg arbejdet med i et lille års tid nu, det øver jeg fortsat og fortsætter med i 2014
min livsstil - skal være sund, jeg kunne dog godt spise mere grønt. Jeg vil gerne være et godt eksempel for mine børn, og jeg vil gerne ha' et godt grundlag for et langt liv.
mit arbejde - skal give mening for mig, både nu men også (helst) nogle år frem... Jeg vil gerne kunne se tilbage på et arbejdsliv der giver mening, og jeg vil gerne her og nu kunne se en mening med det jeg har gang i job/karrieremæssigt (meningen skal være noget mere end en stak penge på kontoen den 30. i hver måned)...

Det var sådan de overordnede linier - men 2014 kommer også til at byde på flere store fester...

Mine bedsteforældres diamantbryllupsfest i april
Min mors 60 års fødselsdagsfest i maj
Mine forældres sølvbryllupsfest i juni

Og ellers ønsker jeg mig for 2014 - masser af gode oplevelser med min lille familie - både her hjemme og på ferier - jeg ønsker mig, at vores boligsituation ændres fra 'noget leje-halløj' til rigtig fast ejendom, som hus i idyllerisk forstadsby, eller den ene eller den anden eller den tredje nabo-forstadsby, masser af dejlige oplevelser, gode snakke, grin og fjollerier med verdens bedste og dejligste mand - som jeg (iøvrigt) til foråret kan fejre 9 årsdag med.

Må dit 2014 blive fyldt med masser af smil, kærlighed og hvad du ellers ønsker dig :) Godt nytår 2014!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...