tirsdag den 13. august 2013

Træt med træt på

Kære mine børn, 
Når i engang læser det her, så er det forhåbentlig efter en nat hvor I ikke har holdt mig vågen - eller rettere vækket mig fire-fem gange (og så endda i en nat til en dag hvor jeg skal tidligt op for at komme på arbejde i provinsen...) #længelevenattesøvn

Først vågner den ene og beder om vand
Så vågner den næste og piver
Så vågner den første igen og piver 
Så vågner den tredje og beder om vand - jeg når lige at lægge mig før der klinger et 'jeg skal bede om mere vand' fra værelset
Så vågner / siger den tredje 'jeg kan ikke sove, mor' hvortil jeg svarer - det er midt om natten du må forsøge igen. 
Så ringer vækkeuret kl 5.20 #gab

Jeg er en anelse træt - heldigvis skal jeg kun småting på arbejde idag: 
1) aflevere cykel - der er sprunget en-to eger
2) kopiere uv materiale
2,5) aftale ekskursion med værter 
3) booke bil til ekskursion 
4) finde dag hvor jeg selv kan tage på tur til det område jeg skal på ekskursion til...
5) hente cykel - har så lige fundet ud af jeg har glemt min blinke baglygte :-/ den skulle monteres i dag ØV!! 
6) sikkert forberede mig på vej hjem i toget...

Så således opløftet sidder jeg nu i toget og tænker godt jeg også har glemt høretelefoner - men udsigten over Storebælt er igen, igen en anden og smuk!! 

Så mine tre dejlige trutter - jeg vil gerne bede om et styk nat uden afbrydelser i nat, jeg trænger :) 


2 kommentarer:

  1. Også mig! Jeg har to unger, der rigtig gode til at sove igennem (gå væk, Nemesis!) og én der vågner minimum to gange hver nat og gerne er vågen en times tid mindst én af gangene. Og fra klokken 3-4 stykker vågner han som oftest (eller brokker sig halvsovende) hvert andet øjeblik). Møgunge!

    SvarSlet
    Svar
    1. årgh, med de nætter du har, må jeg ikke pive!! Stakkels dig - mine børn er for det meste meget gode til at sove, men så 'slår' sådan en nat som denne også ekstra hårdt :-/ jeg håber du kan slappe lidt af i løbet af i dag :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...