torsdag den 22. august 2013

Når ældre medborgere rejser med toget

Får man oplysninger om støttestrømper, generel sladder fra nabolaget og oplysninger om hvor man kan købe hvilke dagligvarer til hvilken pris... Eftersom hørelsen ikke er hvad den har været foregik samtalen på et relativt højt lydniveau - så var det altså ret nemt at følge med, ikke fordi jeg ville men fordi det lissom bare skete ...

Mon strømperne var lidt fånkii eller mere gammeldaws ;)
Billedet er lånt her
Alt sammen imens øllen (og ananas-dansk-vanden) indtages 'jeg tror nu aldrig jeg har fået en morgenøl kl. 6' (der - øllerne ing -  iøvrigt er købt i Netto for den nette sum af 80 kr for 30 - tror jeg nok, er ikke helt sikker på om jeg helt fik fat i prisen, men samtalen udviklede sig til 'jeg købte seks Heiniken for 30 i Føtex', og 'ja det er jo så 5 kr stykket') blev det aftalt at 'vi løber ikke efter det næste tog', 'nej, det gør vi ikke igen'.

Men når alternativet er SFGD (sure fine gamle damer) eller andre glæder ved et pendlerliv er det nu altså meget sjovt at bruge en tidlig morgen i selskab med støttestrømpebrugende ældre medborgere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...