fredag den 29. marts 2013

Den der beslutning del #2

Hold fast hvor jeg tænker, tænker over Hvordan det mon blir mår jeg skal tage toget helt vildt tidligt om morgenen, og undervise, og tage tilbage igen for at hente børn og lave aftensmad osv. Jeg tænker over hvordan det blir når jeg skal tidligt afsted, og kommer sent hjem (når jeg at se børnene på dage som disse?!) jeg tænker over hvordan det blir at undervise, hvordan skolen er, hvordan eleverne er, hvordan mine nye kollegaer er, hvordan det kommer til at gå og.så.videre...
Var der nogen der sagde tankemylder?

shit manner, jeg får helt knuder i maven mens jeg skriver det her indlæg. Jeg tror det blir vildt godt og også vildt hårdt - det blir dejligt at komme hen et sted med rigtige kollegaer, og få en hverdag hvor jeg kan sige jeg ikke længere er i dagpengeland for en stund. Jeg HADER dagpengeland. Jeg er ikke en god ledig... Det stresser mig vildt meget at skulle finde skide spændende Jobs, skrive ansøgninger, møder med Jobcenter osv. Tænk hvis jeg glemte at gøre som de gerne Ville have mig til og jeg mistede retten til dagpenge, den tanke kan jeg slet ikke holde ud, alt sammen samtidig med eg egentlig bare gerne have et arbejde. Bum! Men som jeg blir mødt i jobcenteret så får jeg en følelse af det er min skyld at e stadig ikke har et arbejde!! Ikke særlig fedt skulle jeg hilse og sige :-/

Nå men tilbage til den der beslutning, for vi tænker meget over en evt flytning, ny by og hvad mon ny liv bringer, samtidig med jeg ikke tør tro på at den her midlertidige timelærer stilling blir slået op som fast stilling - Åhhh der er så mange tanker, inde i mit hovede. Jeg er nået frem til, alt imens jeg har tænkt og tænkt at 1) meditation hjælper på tankemylder, så jeg kan tænke klare tanker fremfor mylder tanker og 2) eg blir nødt til at komme igang med at forberede mig, lave lektionsplan osv, for det vil nok mest af alt afhjælpe den der trang til monster mange tanker... For så er jeg lissom igang!

Alt imens jeg tænker er der heldigvis også tid til at nyde ferien! Og det er skønt, men hvad og hvor vi fordriver tiden, fortæller jeg i et andet indlæg :) fortsat for påske!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...