lørdag den 23. marts 2013

Ahhh Ferie.

Solen skinner, sneen smelter, fuglene kvidrer og vi har mange dages familietid foran os. Behøves jeg at sige jeg glæder mig?!

Det blir skønt med
nogle dage uden hente og bringe
Dejlige lune boller og kaffe til morgenmad
Nattøj til langt ud på formiddagen
Ture i Berlingo lige ud i det blå, lige den vej vi har lyst til
Sofahygge med manden om aftenen
Måske en enkelt eller to gode film imens
Ingen planer ud over vi skal se nogle gode søde mennesker

Åhhh jeg glæder mig, jeg er så klar, så hvis der er stille på bloggen de næste dage, så er det fordi vi holder fri :)

God ferie og god påske :)



2 kommentarer:

  1. Rigtig god påske til jer også! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde - og eftersom jeg har fulgt lidt med på din blog, så ved jeg at I også har hygget ligesom Cirkus Melbollis ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...