søndag den 17. marts 2019

Lidt om en skøn lørdag

Jeg vandt. Den samlede trail cup i 9 km dame #solutrailcupfinalen 



Det var første gang jeg stod øverst på podiet. Fik champagne og en dejlig buket forårsblomster 👍 det var en skøn følelse at stå deroppe. Og smile og glæde sig over at benene kunne leve op til forventningerne der blev skruet op fra gang til gang. 

Løbet i går gik på ingen måde som jeg havde drømt om ellers. Krop og ben fungerede ikke rigtig godt. Pulsen stak af. Ruten var hård og jeg lagde for hårdt ud. Tre runder a 3 km skulle tilbagelægges. Og til forskel fra de andre soul trail løb var der her tre forskellige runder. Den sidste den hårdeste - og når man ellers nyder runderne hvor det at vide “en gang mere op ad denne skod bakke” kan give vinger når sidste gang endelig er klaret - så er det ikke at kende ruten meget sværere løbs-betingelser. Men heldigvis havde jeg så godt et forspring at min nærmeste konkurrent ikke kunne snuppe føringen hvis jeg ellers løb et hæderligt løb (og det gjorde jeg alligevel også selvom krop og ben ik helt ku hvad jeg ville) så jeg kom ind som nr 2 i går og kunne dermed vinde den samlede cup! 

Soul trail løbene er fede. Og jeg kan på det varmeste anbefale dem - fed stemning. Dejlig musik (soul) og skønne ruter her i de Nordjællandske skove! 






2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak Birgitte. Og Sorry svaret kommer SÅ sent! Kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...