onsdag den 6. marts 2019

I marts glæder jeg mig til...

Godt næsten en uge inde i marts er det vel på sin plads med en lille liste over ting jeg glæder mig til i marts. Marts er jo måneden hvor det for alvor blir lyst og foråret måske kan være på vej - eller vi kan bli ramt af gedigen vinter en gang til. Jeg er faktisk mest klar til vinter en gang til. Det her øs sjask regnvejr vil jeg hellere bytte ud med frostklar himmel og lidt sne. For den vinter vi har haft er da lige til at (sæt selv ind) 

Så med det i mente glæder jeg mig til...

At løbe i mere lys og mindre tøj - det tøj jeg havde på i dag var i hvertfald for meget... 
At løbe flere langsomme lange trail ture. Jeg savner trailene og det skal jeg have gjort noget ved. 
At strikke Tullers trøje færdig. Den har været parkeret i min strikketaske i næsten en måned. Lysten har bare ikke været der. 
At spise mindre slik og spise mere sundt. Nogle dage (som fx i dag) ryger der a l t for meget slik ned i mavsen. Og selvom jeg dyrker over fire timers sport om ugen er det for meget slik. 
At indvie min cykel. Jeg har købt em brugt racercykel og skal til at køre til og fra arbejde #pendlersportforthewin
At fortsætte #plejditparforhold med manden min. Det gær ret godt og er ret tiltrængt. 

Jeg samlet op på februar listen en af de næste dage. Nu skal jeg se  Will & Grace på c more. Jeg elsker den serie ❤️

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...