mandag den 28. januar 2019

Lidt om tidlige eftermiddage...

I dag havde vi en aftale ved tandlægen om en omgang lak på trunternes 6 års tænder. En aftale der så her i læbet af formiddagen blev aflyst. Men kun en aftale. Ikke den anden. Men som træt mor til twins læste jeg ikke beskeden ordentligt. Det var kun Tullers tid der var aflyst pga sygdom.  Ikke Tillers. 

Så efter aflysningen fik jeg så en besked om jeg ikke mødte op med det andet barn... sådan kan det gå når man som jeg vælger at lægge to tider i røven af hinanden for nemhedens skyld og de så lun aflyser en tid. Pinligt egentlig. Altså mest for mig. For jeg læste åbenbart beskeden m bind for øjnene. Og underligt at de aflyser en tid pga sygdom. Men ikke den anden. 

Pyt. Sagde hun. For sket er sket. 

I stedet fik vi en hyggelig eftermiddag hjemme med hjemmebagt franskbrød. Med Nutella. Og Te. Og spil på iPad og snak om løst og fast. Og strik naturligvis.

Det var et ok byt. Jeg mår alligevel ringe til dem i morgen og sige undskyld. Og beklage min manglende evne til at læse mails ordenligt. Så må jeg samtidig spørge hvorfor de kun aflyser en tid og ikke den anden når trunterne skulle det samme og de så aflyser pga sygdom?! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...