søndag den 20. januar 2019

Lidt tanker om det skønne frostklare vejr...

Kan vi ikke lige blive enige om at vejret som det er nu - lige nu - blir ved sådan cirka januar og februar og marts? 




Frostklart

Solskin

Blå himmel 

Og frost på græs og alle steder. 

Jeg elsker det. Det her vejr gør jeg trives i januar. Jeg elsker det lys. Den energi jeg får af frostklar luft. Af at mærke man skal tage ordentligt med tøj på og det er fordi det er koldt og ikke vådtklamt halv gråt... 

I får lige billedet fra gårdsdagens indlæg en gang til. For der var så smukt oppe ved Espergærde Havn. Da vandet over Øresund var spejlblankt. Det er der jeg virkelig gerne bare vil sidde på en sten og se ud over havet 




2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også frost og blå himmel :-) gik en tur på 7 km. i går i sol og frost. Så skønt. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja frost og blå himmel er noget af det bedste ❤️ Dejligt med gåtur i det skønne vejr! Kh S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...