fredag den 26. januar 2018

Lidt om fjerde uge i januar...

Så er fjerde arbejdsuge i januar forbi. Uge 4 er altid eksamensuge på arbejde. Også for mig og min gode kollega A. Vi har haft et kanon kursus. Og virkelig gode studerende til eksamen.

Men sådan en uge med 31 eksamener er hård. Mandag onsdag og Idag var eksamensdage. Tirsdag var jeg hjemme med Tuller der ikke var fit nok til en dag i skole. Hun tegnede og hyggede mens jeg knoklede med de der opgaver der skulle læses inden eksamen. 

Igår havde jeg heldigvis kun få opgaver tilbage - så der var tid til at komme lidt i bund på diverse. Og bruge en halv time iført løbesko i skoven. En luksus jeg virkelig sætter pris på og forsøger at prioritere i det omfang det er muligt. 

Nu er jeg glad for det er fredag og sofaen er hoppet på min ryg. Jeg regner med at weekenden bliver tilsvarende rolig - jeg skal ihvertfald gøre mit til at der blir tid til langsommelighed. For jeg trænger ovenpå ugen der lige er gået... god weekend derude :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...