fredag den 8. juli 2016

Lidt om Ferie-tid...

Sådan Johan, om tre timer (!!!) starter vores sommerferie. Det har jeg set frem til de sidste 14 dage - og nu er de her. 3 ugers fri-fra-arbejde-tid hvor vi skal være sammen om at gøre vores nye hus til vores nye hjem, hvor vi skal skabe de første ferieminder.

Jeg glæder mig. Virkelig, virkelig meget. Jeg trænger i den grad til at slappe af, være sammen med pigerne og manden min og bare at skulle forholde mig til én martrikel. Jeg trænger til fred og ro, til at dyrke yoga i haven om morgenen, til at plukke hindbær, til at være i nuet uden alle mulige krav om hente, bringe, og alt det der ellers hører hverdagen til. Jeg parkerer hverdagen for en stund, og nyder at have tid - familie tid - fri-tid - tid!

Samtidig holder bloggen også mere fri. Jeg sender måske enkelte ferie postkort til bloggen, men regner med at være helt og aldeles off-line i social-medie-land. IG profilen er kun på min arbejdstelefon (og den bliver slukket idag kl. 15.). FB er jeg alligevel kun lidt på, så det giver sig selv... jeg trænger til at fokusere på det nære og det vigtige IRL.

Her er det jeg vil fordrive tiden med sammen med mine dejlige piger og min skønne mand:
Vores planer - listen lavede vi den anden morgen, da vi snakkede om hvad vi havde lyst til at lave i regnvejr og i solskinsvejr :)

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig sommerferie! Vi ses på den anden side :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...