onsdag den 20. april 2016

Idag - for 1 år siden...

afleverede jeg min ph.d.

Dagen efter - skrev jeg dette indlæg.

I maj - 14 dage før mit planlagte forsvar blev afhandlingen godkendt... Seks uger senere den 8/6 2015 - forsvarede jeg afhandlingen

Det er stadig lige stort - jeg er virkelig stolt - og kommer aldrig nogen sinde - a l d r i g - til at glemme den følelse af lettelse da jeg afleverede afhandlingen. Efter otte år!!! Nb. altså ikke otte års skriverier - ind imellem skriverierne har jeg jo også liiiige født alle vores børn ;) så der har været en del barsel i de her otte år,...

Og nu - er det ved at gå op for mig - at folk hyrer mig til "ting", foredrag, oplæg og den slags - fordi jeg har den ph.d. og det - er sørme sejt! Og alt slidet værd!!

Det er sikkert og vidst - dilplomet eller beviset for 8 års slid...
Forsvar!
Den dag - altså den 20/4 - aflevererede jeg afhandlingen :) her på vej til vester kopi for at få printet værket :)

2 kommentarer:

  1. Det er stadig mega sejt gået. Og du kan med rette være stolt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne, sjovt som det tager tid for oplevelsen at bundfælde. Det er for alvor ved at ske nu hvor jeg kan se de positive konsekvenser af afhandlingen blev færdig. Ha en dejlig solskinsdag :) kh.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...