torsdag den 7. april 2016

En almindelig torsdag?!

Jeg har Idag holdt mit andet sådan rigtig betalte og bestilte oplæg. Sådan helt konsulent agtigt sagt jamen det koster så nogle bobs at få mig ud til jer og snakke. De sagde ja, det er en aftale. 

Jeg var programsat som eksperten. Eller eksberten som nogle vælger at kalde os forskere. Bestilt fordi jeg har en PhD - vi skal bruge en med lidt tyngde - sådan en der ved noget om noget var argumenterne for at betale mig. Godt så. 

Resultatet var så et oplæg. Det har i nok luret ;) det med oplægget. men en utilsigtet konsekvens af mit sigen ja til at komme ud og snakke var så -tada - t a d a at radioen ringede. Jep statsradiosymfonien. Om jeg var hende forskeren der skulle sige noget om noget jeg vidste noget om. I aften. Et sted i forstaden. Ja svarede jeg så - det er mig. Om jeg ik ville snakke med en journalist. Altså i radioen. Sådan direkte. S y n k. Øehm jamen ja - men kun hvis jeg får spørgsmålene på forhånd. Man er vel forsker. Møder ikke uforberedt op. Og nåwed. 

Så på en sådan helt almindelig torsdag har jeg snakket laif i radioen. Med en sød og lidt ung journalist fra Fyn. Det var sjaut. Vildt grænseoverskridende. Mest skægt at være hende der ved noget om noget og vide så meget at det kom i radioen. Det skulle mit en gang imellem lidt besværlige jeg lige vænne sig til. Men nu. Er det faktisk ret ok at være eksbert. Oplægget. Det gik os fint. Mega fint endda. Så nu vil jeg nyde en stille aften m manden på sofaen. Og måske se om jeg kan høre mig selv i radioen. 

Her et billed af mig liiiige efter indlægget. Stolt og glad! 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker :) Det var det også - sys måske bare lige jeg skal arbejde lidt på antallet af æh'er og øh'er i starten ;)

      Slet
  2. Mega sejt gået! Det kan du være stolt af! God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :) det var sjovt at prøve, omend antallet af øh'er var ret højt... nyder weekenden ovenpå endnu en hæsblæsende uge...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...