fredag den 11. september 2015

En dejlig weekend i vente

Jeg har lige fjollet rundt i en træramme med gevir, mus, grene og taleboblen "vild med natur". For i weekenden er der Naturens dag. En dag hvor man kan lære om naturen i sit nærområde - på mange forskellige steder rundt om i landet. Tag ud og se hvad du kan opleve og lære i dit lokalområde - det plejer at være nogle gode spændede og interessante ting man kan høre og lære om (og selvfølgelig lave).

Også på mit arbejde holder vi naturens dag. Vi er faktisk medarrangør af et kæmpe arrangement. Og i den anledning er der ved den stand som jeg skal bemande en ramme med en masse natur på og i som man kan forevige sig selv i og med, som minde fra en forhåbentlig god dag.

Så min weekend går med gode arbejds ting. Jeg glæder mig til bålmad, bål hygge og i det hele taget bruge dagen ude en søndag i september.

Men inden da - holder vi lige bryllupsdag - for i morgen har vi været gift i 6 år. Det er ret længe synes jeg. Altså ikke i længe som i for længe - men alligevel så lang tid at det føles som dejlig lang tid. Jeg håber sørme at der kommer masser af gode år endnu, så vores bryllupsdag både kan blive til 7-10-12½-og 25 år. For ham manden min, han er virkelig dejlig. Han stiller krav, fjoller og er elskværdig. Han er sjov, alvorlig og dejlig. Han er pigernes far - og min mand. Alt sammen egenskaber som jeg elsker ham for. Også selvom han indimellem kan være virkelig irriterende. Men det kan jeg vidst os' så mon ik det går lige op? Jeg tror det!

Så i morgen, skal vi fejre hinanden og kærligheden. Hvordan? Det ved jeg ikke, men mon ik der indgår en eller anden form for bobler, eller vin eller måske sushi (take home). Ting som vi sætter pris på :) God weekend derude!

For to år siden var vi også til Naturens Dag - i Øgleskoven Læs om den skønneste weekend her.

Jeg kom til at bladre igennem gemmerne af bloggen for lidt siden da jeg fandt min gamle historie om Øgleskoven (se link ovenfor) - her er hvad jeg fordrev tiden med for to år siden, det føles virkelig som en evighed, og hvor er jeg bare taknemmelig for, at jeg fik mulighed for at skifte job for et år siden, til noget der er meget mere familievenligt!! Og når vi snakker om taknemmelighed - hvad er du taknemmelig for- et lille spørgsmål der (måske) kræver eftertanke - men når man først kommer igang - så bliver man altså glad i låget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...