fredag den 19. juni 2015

Ikke et ord om valget

Andet end hrmpf!! 

Jeg er dæleme træt for tiden - jeg kan mærke jeg igen (igen) kører på pumperne og det er alt andet end godt. Det er bekymrende hvor sårbar jeg er ifht belastning og travlhed. Det er trist. Jeg forsøger igen at finde de gode tanker, positivitet og nænsomheden frem og give hele opladningen tid tid og atter tid. 

Det er jo som om jeg har taget en kæmpe kasse kredit som jeg nu langsomt (!!!) betaler tilbage til og på! Det skal nok blive godt - jeg har igen afinstalleret min arbejdsmail fra min tlf (hvad gør den egentlig også der. Det er jo min telefon!!) så holder jeg fri når jeg har fri. Og øver mig i det. Det er ikke så svært - men tankerne om at jeg liiige burde tjekke mailen - bare fordi - kommer flyvende igen og igen. Jeg forsøger at stå imod og klarer det. 

Jeg er igen igang med at af-sukre mig selv efter to uger med rigelig kage og andre søde sager efter et virkelig vellykket forsvar. Det er tredje dagen idag og det er altid den hårdeste for mig. Så jeg holder ud og hænger i. Jeg ved det kun blir bedre fra nu af :) 

Så nu nyder jeg det er fredag og at jeg kan strikke og dalre på sofaen weekenden over og lade op. jeg trænger. Virkelig virkelig meget. Så når der nu er stille på bloggen de her dage er det fordi jeg lader op og slapper af :) god weekend derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...