mandag den 22. juli 2013

Tre ugers ferie i stikordsform:

Jeg har her til morgen afleveret tre børn der allerede i går aftes proklamerede 'jeg gider ikke i børnehaven'. Trunterne ville hellere lege med Storemusen, og storemusen ville bare gerne være hjemme eller hos trunterne på Månestuen... Jeg eller vi vælger at tolke det sådan, at vores ferie har været tilpas god, så alles behov blev tilgodeset. Og vi har hygget - i den grad.

Ferien har budt på lidt af hvert... Det skulle egentlig være en tre ugers tid uden alt for mange planer, men når vi ser tilbage, kan jeg kun sige - vi har haft alligevel nået mere end vi troede - vi har ikke haft travlt men vi har brugt tre uger sammen på bedste vis vi har sådan ca. fået tiden til at gå med:

- at brænde sig på en brændende kop espresso kaffe [ok ikke god start på ferien...!!!]
- at lege med rækkehusveninden A
- at kede sig
- at glæde sig
- at køre til det røde hus i det Sønderjyske 
- at nyde sol sol sol 
- at få besøg af mine bedsteforældre 
- at se en masse heste ved ringridningen ved høj sol og varme
- at køre til Esbjerg og se sæler på Fiskerimuseet, spise is og lege
- at bade ved stranden
- at nyde endnu mere sol sol sol
- at blive kørt til campingplads og være på ferie i campingvognen for Storemusens vedkommende med mormor og morfar :)
- at have fri med to børn og finde ud af hvor dejligt det er 
- at køre til min farmor og besøge hende på plejehjem og bruge resten af eftermiddagen sammen med min onkel og tante
- fik jeg sagt det - endnu mere sol sol sol
- at nyde to trutter lege sammen, være sammen og se deres tvillingebånd udvikle sig
- at besøge min bror og hans kone og mine to nevøer
- at besøge farmor og bo på hotel 
- at sejle hjem med færgen og nyde de sidste feriedage hjemme i idyllerisk Forstadsby.

Lidt skeptisk men alligevel glad #huskermigselvsombarn #somsinmor

Vi har haft det skønt! Jeg ved godt jeg gentager mig - men det har vi altså. Og jeg siger det også lige igen, for det er virkelig en milepæl for os: Vi har nydt ferien - alle tre uger - og har på INTET tidspunkt set frem til at skulle starte den her hverdag op igen for at kunne drikke kaffe i fred, for vores tidligere ferier har af og til haft tendens til arbejdslejr... Men denne her - har været helt og aldeles anderledes: nemlig udelukkende f.a.n.t.a.s.t.i.s.k. Bum!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...