tirsdag den 30. juli 2013

1 år på bloggen...

tænk - der er allerede gået et år her på bloggen...og ja, ikke kun på bloggen, men også IRL...

Hip hip hurra for min virtuelle hukommelse, mit sted, min dagbog, mine tanker, vores hverdag, vores børn, vores mestendels håndholdte fortælling om livet med tvillinger og et styk vidunderligt storesøster, OG sidst men ikke mindst, jer læsere der har lyst til at kommentere og bare kigge forbi mit lille sted, tak for det!!

- jeg glæder mig til det næste år med 'Cirkus Melbollis' farvestrålende hverdag'

Billedet er lånt her

2 kommentarer:

  1. Tillykke!
    Jeg er en af dine faste læsere, men får sjældent smidt en kommentar, desværre, men mest fordi jeg læser på telefonen og det er ret elendig at skrive lange tekster på...
    Og Tillykke med det faste job!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) begge dele er ret vildt (både det med jobbet og at bloggen allerede er fyldt et år). Jeg glæder mig til at starte sådan rigtigt på jobbet lige om lidt.
      Hyggeligt at vide du følger med her :) Jeg kan heller ikke skrive kommentarer på telefonen på de blogs jeg læser, ved ikke helt hvorfor :-/

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...