onsdag den 26. juni 2013

Åh hvor jeg glæder mig

.... Til at dele en rigtig god hemmelighed her på bloggen om nogle dage :)

Indtil da kan jeg sige, 
- at der nu er to dage til vi skal spise is hos Madsens iscafe i absolut idyllerisk forstadsby. Fordi vi skal fejre feheheriiiieeee
- at 'mine' studerende klarede sig super flot til eksamen idag, men det holdt hårdt og eksaminator [aka mig] var nok os rimelig (læs pi**e) nervøs for om alt skulle gå som jeg havde håbet
- nå ja, at der er to dage til vi holder feheheriiiieeee 

God aften derude :) 

4 kommentarer:

  1. Kom nuuuuu, Mulle! Sig, hvad det er! Nu er jeg jo meganysgerrig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg venter stadig på grønt lys fra tredje part M/K så kan jeg gå all in på bloggen ;) god weekend!

      Slet
  2. Spændende! Spill the beans - det er lige før jeg vil fixe lodtrækningen på bloggen til din fordel bare for at få det at vide :D Og damn, hvor er de bare søde dine trunter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - ja, de er meget søde, og vi er mere og mere ude på den anden side af den der arbejdsraseri som vi har været igennem de første to år, og det er så skønt!

      Som jeg skrev til dig i mailen, det er rigtig gode nyheder ;) men se svaret til Øglemor, så jeg skal nok gå all in, om nogledage :)

      God weekend!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...