tirsdag den 14. maj 2013

Weekender burde altid indeholde...

... som minimum 4 sammenhængende dage
... børn der sover længe
... bedsteforældre som kan besøges
... godt vejr
... find selv på mere
Berlingo på tur :)
Vi har (igen) haft den skønneste weekend - kørt nogle km i Berlingoen og hygget sammen med mine forældre i det Sønderjyske. Det var skønt, intet mindre!!

Storemusen lånte Tuller sin Tornerosekjole -  
Torsdag over middag kørte vi derned, og vi fik pakket på trods af to mega pylrede børn, der hang på mig (note to the self - selvom man ikke har lyst til at pakke om aftenen, kan det godt være en fordel alligevel - for det andet - altså det med hylende unger om benene, er bare ikke sjovt!) Det er som om de godt kan fornemme der skal ske noget, og det reagerer de på. Det blev først bedre, da jeg satte mig sammen med dem - kiggede på dem og forklarede: vi skal alle med, Ida, Matilde, Karoline, mor og far. Det sagde jeg nogle gange - og vupti der var lidt bedre humør at skue i horisonten...

Når man (lissom måmå-måfa) har en stor, stor have er der rig mulighed for at lege, løbe, tulle og bare hygge:



Så er det godt der er en trillebør, og en lille skubbe-bil. For så kan man øve sig i at dele. Pigerne er generelt rigtig gode til det, og er fuldstændig klar over hvad 'Vent, nu er det Matildes tur' eller 'Nu er det Ida's tur' betyder. Det er egentlig ret imponerende. Jeg tror også det er derfor at legeaftaler hos os, aldrig ender i skrig og skrål om at det er 'mit' legetøj. Tvillinger er generelt rigtig gode til at dele.
Berlingo på vej hjem.
Ps: Jeg beklager virkelig den elendige billedkvalitet - jeg uploadede via telefon, og der er kommet en ny opdatering til blogger app'en. OG den gør åbenbart at mine billeder ser sådan ud... Hvad gør I andre? Instiller til store billeder? Hjælp pliiis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...