torsdag den 2. maj 2013

Gang i det nye liv

Og det skal jeg da love for det er...

- jeg står virkelig tidligt op tre gange om ugen
- det er lidt hårdt når to af de tre trutter hoster lungerne ud om natten
- jeg skal virkelig holde tungen lige i munden når jeg er død træt og skal undervise.
- men jeg nyder at undervise selvom jeg er træt
Grundtyper i Bøgeskov - det er det jeg snakker om #Naturtyperognaturkvalitet

Og oven i hatten er der
- varm middagsmad i kantinen
- og igår var der endda dessert #koldskål
- hjemmebaget boller til formiddagskaffe HVER dag (hvis man ik spiser rugbrød i stedet)
- og elever der sys jeg os' gerne må undervise dem i efteråret :)

Så pyt med:
- træthed
- tidlige morgener
- at jeg falder i søvn på vej hjem i toget

For efter næsten fire ugers undervisning kan jeg sige: jeg tror nu virkelig jeg har fundet min hylde

#kaffe skal der til 

2 kommentarer:

  1. Fantastisk! Tillykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, det er nemlig rigtig fantastisk :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...