lørdag den 22. september 2012

Sikke en stor pige vi har...

Store musen havde besøg af L. i dag. L og Karoline går på samme stue, Planeten, omme i børneren... Og hvor de hyggede, vi så dem nærmest ikke hele formiddagen - kun lige fx toiletbesøg, tørst eller sult kunne få dem ud ad børneværelset. Der blev leget med dukker:

L: det er mig der er moren
k: og det er vores babyer - Ida og Matilde (lillemusen har selvfølgelig to ens dukker - det er faktisk et tilfælde, men hun kalder dem Ida og Matilde)
K: og jeg er storesøsteren.
L: ja og så bytter vi. Dukkerne fik grød, skulle skiftes, blev skældt ud og gået tur med.

Lidt senere bygger vi en hule til dem - de to tøser sidder i hulen:
L: jeg fangede faktisk et rigtigt spøgelse
K: ja, det så jeg - også jeg

Sådan legede de hele formiddagen. Så hyggeligt, imens kunde ham min dejlige mand og jeg tage os af tiller og tuller, der blev lukket helt ude af legen. De hyggede sig i stuen imens de to store hyggede på værelset.

L. Ville ikke hjem, og bette tøsen spurgte inden hun faldt i søvn om hun ik snart måtte besøge L. Sikke stor vores Karoline er blevet :) dejligt! God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...