onsdag den 5. september 2012

Træt med træt på

Idag vil dagen bare ikke glide - klokken er kun halv et; det føles som om jeg har været på arbejde mindst otte-ni timer, jeg har drukket for meget kaffe... og en rask (!) gå-tur hen over fokosten gav kun kortvarig bedring på min absolutte træthed... Det er lidt ynkeligt egentligt.

Jeg sover godt - og man skulle mene at søvn fra kl. 22.30 til 6.00 er nok. Og jeg er endda ikke blevet vækket på noget tidspunkt af mine piger i nat (heller ikke de sidste par nætter). Men de 7½ timer er åbenbart ikke nok - lige nu fatter jeg ikke hvordan jeg kunne leve og være, da pigerne vækkede mig to gange hver nat, for at spise. Dér var jeg i stand til at fungere - men nu, hvor jeg skal give mig til noget fornuftigt (ikke fordi børnepasning af pigerne ikke er fornuftigt... men) - Phy!! Der er lang tid til kl. 14.30 hvor jeg må gå hjem og hente mine dejlige piger :)

Hep hey - nu sætter jeg uret, og arbejder 30 min x 3, og så er kl. næsten halv tre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...