mandag den 11. februar 2019

Lidt om en uge der bare gik...

Jeg har flere kladder liggende fra sidste uge. Men de kom aldrig videre end bare kladde. Hver gang jeg var igang med at skrive blev jeg afbrudt af det ene eller det andet... sådan kan det gå nogle gange. 

Så her er hvad jeg egentlig ville have skrevet om...

Den 3/2 ville jeg have skrevet om at vi snakkede om at det nu var slut kun med at ha et tal i sin alder - for Storemusens vedkommende. For to dage senere havde hun nemlig fødselsdag. Og om mandagen bagte vi derfor de skønneste kanel snurrer til 3.c. Og til os om eftermiddagen den 5/2. 

Den 5/2 ville jeg have skrevet et indlæg om at ha en pige på 10 år. 10 år manner. Det er så vildt - for det første: synes jo kun det er er par år siden hun var lille bitte. Ok måske ikke et par år. Men så ihvertfald kun fem ikke mere. For det andet: så er hun noget af det skønneste barn der findes. Hun har humor. Og dybde og ka så mange ting. Men hun skal også stadig holdes om og soves ved siden af. Når onde drømme fylder. 

Den 8/2 om fredagen - tænkte jeg et indlæg om weekenden og en snarlig ferie ville være på sin plads. Men også det kom aldrig videre. End bare hertil. 

Så nu h a r vi faktisk ferie. Eller nogen har. Tre-femtedele af husstanden har. Det betyder at vi har allieret os med famse i dag der kom forbi for at se efter poderne og hun blev afløst af Opa der kom op ad eftermiddagen og skal bruge de næste dage med de tre skønherligheder. 

Torsdag og fredag har resten af husstanden også ferie. Og mon ikke der kan klemmes endnu mere bedsteforældre tid ind der?! Jeg tror det! 




2 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med hende den store :-) håber i får nogle dejlige feriedage. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og også god ferie til dig, når du når der til! Kh. S.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...