onsdag den 13. februar 2019

Lidt om en forlænget weekend...

Så er “vinterferien” aka den forlængede weekend skudt i gang. Jeg har de sidste tre dage Marathon forberedt alle forelæsninger til næste uges kursus. For at kunne holde fri med god samvittighed. 

Det kostede en feriedag. Egentlig skulle jeg have holdt fri i dag. Det kom ikke til at ske. Jeg K a n ikke holde fri velvidende at jeg har noget undervisning der sejler (eller det gør det jo ikke - men jeg kan umådelig godt lide at have læst det de studerende har læst ☺️ ) 

Så derfor inddrog jeg min ferie dag i dag. For at kunne holde rigtig fri med pigerne de næste dage. Manden har for travlt til at holde fri. (Skråplan så meget) - og læste og læste og læste lidt mere. Nu er jeg træt. Virkelig træt! 

Men derudover... har jeg også prioriteret luft til hovedet og løbet en lille bitte tur hver dag. Sån hen over frokost. Løbet nye veje i skoven op omkring arbejdet. Været nede ved søen. Tænkt mens jeg har løbet. Og bare nydt at man kan dufte foråret er på vej. 



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...