fredag den 27. april 2018

Lidt om at have styr på det - eller ej...

Storemusen har på det sidste brugt en ny sætning der med en lidt halv ironisk distance tørt konstaterer har du styr på det mor?

Til det kan jeg jo ret ofte svare jep det tror jeg nu nok jeg har ;) lidt selvtillid må jeg jo mønstre når afkommet kommenterer ens gøren og laden ;)

Således også i dag da vi brugte eftermiddagen på at så i køkkenhaven. Jeg lagde ud med at bladre-læse i min havebog for lige at genopfriske hvad man kan plante sammen og hvad ikke og hvad man kan plante hvor og hvornår. Så kom den første konstatering: hvorfor læser du mor? Jamen jeg vil gerne lige gøre det rigtigt ... det her haveri. 

Da vi så står i køkkenhaven og river den fint gravede og gødede jord og vi planlægger bedene og næsten er ved at anlægge rækkerne kommer det igen - og vi har sådan cirka denne dialog :) 
har du styr på hvad du laver mor? 
Jep min skat. Det tror jeg. Og hvad er det værste der kan ske, hvis jeg ikke har styr på det? 
At vi ik får grøntsager. 
Netop - og så har vi også lært lidt af hvordan man ik skal gøre ;) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...