tirsdag den 22. december 2015

To dage til jul...

Åh når man er 4 1/2 så er dagene før jul virkelig urimelig lange. Så træls der stadig i morges var to hele dage til juleaften. 

Alligevel fik tiden ben at gå på. Storemusen fjedre besøg af bedsteveninden F fra klassen - så de to så vi ikke meget til - de første timer blev brugt på værelset, de Næste timer her i stuen - alt imens jeg havde fornøjelsen af de to mindste trutter her i stuen. Pigerne er virkelig blevet gode til at lege sammen. De kan få timer til at gå med fælles leg - og så sagde du og så gjorde hun og så gik du og så sagde vi at... Vi er nået til rollespils-legene. Det er så hyggeligt. 

Vi nåede netop at få juletræet ind inden regnen kom, så nu står det helt upyntet her i stuen og venter på pynten kommer på i morgen. Jeg brugte formiddagen på at koge rødkål - så er den klar til om to dage. 

I morgen skal jeg ... 
- koge risengrød  
- koge og pille kartofler 
- bage en bette julekage
Og sidst men ikke mindst hygge mig med pigerne!! 

Og så er vi vidst ved at være lidt på forkant med julemiddagen. Jeg skal lige op i byen og købe de aller sidste småting. 

Så vi er klar - juleaften kan bare komme an :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...