torsdag den 15. oktober 2015

Lidt om det med twins

Åhhhhhh idag var en af de dage hvor man ikke er stolt af sig selv som tvillingemor - og endda føler sig ret så ringe. 

I dag havde jeg en af de dage hvor jeg flere gange byttede om på Tiller o Tuller. 

Kan du ikke kende forskel på dine børn spirgte manden - nej sagde konen :-/ 

Når man flere gange som svar får jeg er A L T S Å Tuller, ik Tiller - eller bare jeg er ikke Tuller så siger man (læs jeg) bare ej undskyld Tuller jeg kiggede ikke ordentlig efter - eller årgh mor pjatter vidst idag, hva?!

Så er det ret sjovt når man så overhører en samtale Storemusen har med sine to små søskende om at være søskende tidligere idag... Den forløb ca sådan her:
Storemusen: I er søskende. 
Tiller og Tuller: ja
Storemusen: Synes i i ligner hinanden. Synes i ik også det? 
Tiller og Tuller: hmmm nej eller det ved vi ikke...
Storemusen: det er fordi i er tvillinger - i er kommet ud af mors mave samtidig. I har fødselsdag samtidig.
Tiller og tuller: ja
Storemusen: og i er faktisk enæggede tvillinger - det er derfor i ligner hinanden så meget. 

Så blev det ligesom slået fast :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...