lørdag den 3. oktober 2015

I oktober vil jeg...

Oktober hører ligesom september til mine yndlingsmåneder. Jeg elsker efteråret og at man kan mærke årstidernes skiften - jeg elsker de skønne efterårsfarver og mosebryggen og den absolut friske efterårsluft og duft. Jeg glæder mig derfor hvert år når kalenderen når til oktober - der er så mange gode ting på spil i denne dejlige måned :)

Så i oktober vil jeg...
- nyde meditationerne uden for
- udhule græskar med pigerne 
- holde ferie med pigerne (lige som sidste år og året før og året før
- slappe af i weekenderne for jeg trænger 
- strikke storemusens ønsketrøje videre og måske endda nå at bli færdig med den i oktober...
- aflevere vores del af et mega stort EU projekt 
- rydde op i min indbakke på arbejde 
- holde et nogenlunde moderat arbejdstempo 
- fortsætte med at være god ved mig selv: være offline, nyde familien, meditere, strikke, sove nok, og alt sådan noget. 

Jeg har nydt septembers komme, nydt efterårets første måned, men jeg har også haft svine travlt på arbejde. Alt for travlt så at jeg for nogle dage siden skrev et indlæg om endelig at være nået igennem september. Men på trods af travlhed blev jeg færdig med Min stribede ego strik, jeg nåede netop at svømme en enkelt gang i september - så der er potentiale til forbedringer ;) tilgengæld fik jeg løbet en del... Så fik vi også købt en bette bil som er helt pling pling ny. Tilgengæld er der ikke kommet mere styr på projekt fast ejendom (hvornår skulle det også være det når jeg har været travlt optaget med arbejderi i weekender.) sidste weekend fejrede vi 60 års fødselsdagen af min skønne dejlige papfar - pigernes bedstefar. Så selvom septemer har været travl - har den været rætti rætti god, når jeg så'n ser på min liste og de ting jeg også fik tiden til at gå med. 
Stribet ego strik næsten færdig - den er færdig nu - og taget i brug. Strikket med dobbelt tråd højlandsuld fra Garnudsalg :)


Så nu er jeg så klar til oktober. Oktober kom an - jeg er klar og glæder mig :) og nu, vil jeg fortsætte med at holde weekend og lave absolut kun det jeg har lyst til - jeg starter (læs fortsætter) med at at strikke ;) god lørdag aften derude! 

Uld bomuldsblanding - i ønskefarverne fra Storemusen, OGSÅ strikket i dobbelt tråd uld-bomuldsblanding fra Garnudsalg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...