fredag den 2. oktober 2015

90210

Jeg så et indslag i tv avisen idag der handlede om Beverly Hills 90210. Tænk det er 25 år siden de første afsnit af Brenda og Brandon rullede over skærmen i USA. Og Dylan - åhh Dylan... Så er det omtrent nogle og tyve år siden jeg sad og så afsnittene torsdag aften kl 20 og drømte mig ind i en anden verden og i det hele taget vare var ret så 1.g gymnasie ramt. 

Det er vildt at tænke på h v o r lang tid siden det egentlig er. At tænke på hvor meget ældre jeg er blevet og at det er rigtig nok at jeg næste år har 20 års studenter jubilæum. Jeg føler mig ikke så gammel som det lyder når jeg siger - det er nogle og tyve år siden jeg så Beverly. Eller det er tyve år siden jeg fik min matematiske studentereksamen. Det er vildt at tænke på. Så er det samtidig også snart tyve år jeg har boet på de her side af Storbælt - dvs at jeg har levet længere tid på Sjælland end i Jylland at det er næsten ti år siden jeg forsvarede mit speciale og jeg blev færdig med studierne. 

Jeg er vokset i alle de år. Oplevelser og begivenheder har formet mig og gjort mg til den jeg er idag. Mor til tre og gift med verdens bedste mand. Fast job og med en netop indkøbt ny (som i hel ny) bil.   Det er dejligt at tænke på - men jeg føler det stadig ikke som om der er gået 23 år siden jeg så Beverly. For 23 år er faktisk r i g t i g l a n g tid siden. 23 år!!! Måske er det fornægtelse måske er det bare sådan det føles at blive ældre. At man egentlig ikke føler at tiden er gået men at den går alligevel. Hurtigt men alligevel langsomt. Langsomt men alligevel hurtigt. Om er halt år fylder jeg 39 - det er ok - også selvom det er det sidste år i trediverne at jeg tager hul på - men at det er tyve år siden jeg så Beverly - det kan næsten ik passe - for 20 år det er sørme lang tid siden.

God weekend :) derude! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...