torsdag den 23. juli 2015

Strikkedame

Tænk jeg i løbet af det sidste år er blevet bidt af en gal strikkepind. Jeg er nu en der aldrig tager på tur uden at have noget at strikke med. Jeg tænker strikkeprojekter og nye projekter når jeg er godt halvvejs i mit strikkeprojekt tænker jeg allerede på - hvad er det jeg skal strikke næste gang. Kigger på opskrifter og lader mig inspirere. For overskuelighedens skyld har jeg kun gang i et projekt ad gangen. 

Lidt uld til de næste to projekter egostrik. Det grå og lyserøde er igang nu - det blå er til næste projekt ego stik. Køber forresten i garn hos www.garnudsalg.dk - billigt og sindsygt godt - så behøver jeg ik mere!! 

Her i sommerferien har jeg brugt vores bil-køre-tid på at strikke. Således er Tullers lilla trøje blevet færdig på vej til Småland. Min egen grå-stribet-uld trøje er kommet et godt stykke hen ad færdig agtig i løbet af alle de mange km vi er kørt her i løbet af sommeren. 


Og jeg elsker det at sidde ved siden af manden og strikke og lade mig køre rundt. Manden elsker at køre og kører så fint og godt at netop denne arbejdsfordeling er den helt rigtige for vores lille familie. Jeg rækker ting til bagsædet , strikker og sørger for at alle er tilfredse. At der er den rette musik eller bedste film i bilens "anlæg" ("" fordi vi kører Berlingo - så rigtigt anlæg er nok en stor overdrivelse...). 

Samtidig er strikkeri virkelig afstressende for mig - så det er endnu en sidegevinst ved st kunne strikke sine egne trøjer liiiige som jeg vil have dem. Så crazy-knit-woman thats me ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...