tirsdag den 7. april 2015

Syv dage inde i april... eller vores påske

Altså når det allerede er den 7. april, er det vidst på tide med det første april indlæg her på bloggis. Men jeg har holdt fri - tiltrægt - og har derfor holdt bloggis pause, i stedet for at skrive har jeg:

Holdt fri. 10 dage that is. de første dage alene med 'the girls' og siden i onsdags også med manden.

Kørt en masse km. Eller ladet mig køre. Som i ca 1000 km. Vi har (igen) kørt Jylland tynd - var hos min bror, hos farmor, og hos mine forældre.

Fundet en masse påskeæg (ok, nok mest børnene), og drukket rå mængder kaffe (mest de voksne). Og hygget igennem. Snakket. Spist kage. Spist Påskeæg. Og mere kage. Og hygget lidt mere.

Nydt solen - big time, mens børnene legede i haverne hos al den familie vi har besøgt.

Løbet lidt.

Og bare hygget mig.

Jeg har næsten ikke tænkt på afhandlingen (som jeg læser i skrivende stund), kun panikket lidt over hvorvidt jeg nu når at aflevere den til den 20.4. Med alle de ting jeg endnu skal nå (rette, opsætning, skrive abstract, resume og forord) -

Så, ferien har været tiltrængt, skøn og bare hyggelig. Så nu kan hverdagen komme an, jeg er klar - og glæder mig til 1) alle de lange weekender og 2) til vores næste ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...