tirsdag den 14. april 2015

Kommer der ikke snart en voksen?

og hjælper mig med at gøre den afhandling færdig??

Jeg har mest af alt bare lyst til at lægge mig på sofaen, og se dårlig formiddagssfjernsyn og vente på der er nogen der gør det sidste småtteri-rette-halløjsa arbejde færdigt for mig. Jeg orker ikke mere afhandling. Jeg vil endelig bare gerne have fri og bare gøre hvad jeg har lyst til uden konstant at tænke på den dumme afhandling.

Så imens jeg venter på der kommer en voksen og tager sig af resten af arbejdet knokler jeg videre. Jeg kommer lige fra nok det sidste (!!) vejleder møde inden jeg afleverer afhandlingen og det føles på en og samme måde rart og skræmmende. Skræmmende fordi det jo så er Rigigt at jeg snart er heeeelt færdig (gov mig mere rom) og rart fordi jeg jo så virkelig snart kan lægge den afhandling fra mig som jeg skrev om lige før :) 

To hele dage mere hvor det må være mig der er den voksne indtil fjerde og dermed også FINAL VERSION er færdig og sendt til tryk og indbinding. Den lader vi lige stå lidt. 

Over and out herfra 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...