mandag den 30. juli 2012

Velkommen hid :)

Så er jeg igang... Velkommen til min blog om livet som travl (!?) mor til tre... storesøster Storemus på tre og tøserne Tiller og Tuller på 15 mdr. Denne blog er ment som en slags dagbog til mig selv om store og små oplevelser i vores liv... Som vi engang imellem omtaler som cirkus Sandra og Bo... For at få en lettere ironisk distance til det kaos  der hersker i hverdagen med bunker af vasketøj, hente og bringe, madlavning, oprydning, og ja to fuldtidsarbejdende forældre... Så velkommen hid!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye blog. Glæder mig til at læse mere om Cirkus Melbolle. Og hvis I finder de vise sten til, hvordan man får det hele til at hænge sammen, så vil jeg betale dyrt for at få en kopi ;-) Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. De vise sten i drift af tre små basser er stadig under udarbejdelse her ;) har knækket vaske koden, så vasketøjs kurven ikke ligner en eksplosion eller noget i den stil: her vaskes efter følgende skema... Farvet, farvet, hvid, farvet, farvet, VASKEFRI ;) og så igen farvet, farvet hvid ... Herligt ik?! Min drøm er stadig at vaske en hel maskine lyserøde tøj

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...