onsdag den 6. maj 2020

Lidt om maj der kommer

Jeg har givet det her indlæg en hel masse tags. Fordi maj kommer og maj er som (måske) bekendt for de gamle læsere min yndlingsmåned. 

Fordi 
Jeg har fødselsdag. I år blir jeg 43. Det har jeg det svært med når jeg ser alderen på papiret. Eller her på bloggen. 43 er alligevel noget. Så har man en vis livserfaring. Eller det forventes ihvertfald af en. Og så lader jeg den lige ligge her. Det kan være der er et indlæg om livserfaring på vej. Men jeg tror det kræver mere omtanke end som så... hvorom alting er - så....maj - maj du milde. 

Maj betyder også 
Forårsdrømme og grønne farver. Jeg elsker det forår. 
Cykelture i korte rør 
Skønne kaffestunder på terrassen
Havearbejde af den gode slags
Lange weekender med alle de helligdage der er lige om hjørnet

Familietid og glæde til sommerferien. (Omend den i pr sikkert blir anderledes end vi forventer) 

Og i det hele taget fortsat hjemmearbejde. For lige om lidt melder statsministeren ud hvem der må komme tilbage på job. Og det blir ikke mig tror jeg. Jeg tror jeg må blive hjemme en stund mere. Skrive og arbejde på ansøgninger. Men lige netop det psser mig faktisk virkelig godt. Den ro der er herhjemme egner sig super til den slags arbejde. 

Jeg er virkelig begyndt at holde af min nye hverdag. Så bare lad mig blive hjemme. Jeg når meget. Og nyyyder at være hjemme når ungerne kommer hjem. Forkæle med nybagte boller. Kakao. Og ikke skulle køre frem og tilbage - pendle og have tid. Tid til hvad jeg har lyst til. Og det er luksus. Så hverdag. Bliv ved på dem her måde. Ihvertfald maj ud ❤️





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...