torsdag den 28. maj 2020

Lidt om at være landet...

Jeg fortalte den anden dag at jeg havde haft vildt travlt igen. På den klassiske jeg ved godt jeg arbejder for meget måden. Jeg skal bare liiiige forbi den her deadline måden...

Jeg ved udemærket godt det ikke holder. Så jeg har holdt fri for at lade op i går. Jeg tog cyklen ind til Brønshøj for st mødes med en Kollega og drikke kaffe og spise croissant. Og ordne verdenssituationen. Med søde S. Som jeg deler kontor med  normalt. Nuj jeg savnede ham. Og hvor fik vi snakket. Utrolig meget på ufattelig kort tid. Og grint. Og grint lidt mere. Og snakker lidt til. Det gjorde godt. Meget. 



I dag holdt jeg frokost fri. Kun lige en time for at cykle min corona runde. Og for at tjekke Hansens Is flagship store ud. Og spise is til frokost. Og skylle isen ned med en skøn cappuccino. 

Arbejdsdagen blev rundet af med forskergruppemøde, opgavelæsning og en lille snak med kollega N. Så jeg er fyldt op med snak. Lige netop den snak jeg savner så frygtelig meget og har gjort det gennem hele nedlukningen og nu også genåbningen. For der er så umådelig lang tid til fase 4 af genåbningen... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...