lørdag den 23. september 2017

Lidt om er godt kontorfællesskab...

Jeg er vild med  min kontormakker S. Ikke på kærlighedsmåden på nogen måde må jeg skynde mig at sige. Men på den måde at jeg virkelig nyder vores fællesskab i det sydøstlige kontorhjørne-måde. Vi kan snakke, grine og arbejde sammen på en helt særlig kollegamåde. På en måde som jeg virkelig sætter pris på og er meget taknemmelig for jeg har på mit arbejde. Når man kommer på vores kontor er der regler: 

Der er altid kaffe. 

Der er altid mælk til kaffen. 

Og der er altid mørk chokolade. Med mindre en af os har spist det sidste stykke og endnu ik har købt nyt... 

Det skete den anden dag. Altså at der in var chokolade på kontoret... Jeg havde haft en morgen af den dårlige slags. Af den slags som kalder på kollegial omsorg og kaffe på kanden og et "skal jeg hælde kaf' op til dig - og her er mælken"måden. Men jeg vidste S ikke var på kontoret for han sad på vores fælles kontor i skoven, og jeg var inde i byen. Kaffen klarede jeg selv - men den chokolade jeg trængte til allerede kl 9 var blevet støvsuget dagen før... så jeg kunne ikke engang kaste lidt trøste chokolade i hovedet den føromtalte morgen.

Næste gang vi var på kontoret sammen havde S købt undskyld-jeg-tog-det-sidste-chokolade-chokolade  - så alt er i vinkel igen. :)

Gode kollegaer er guld værd - og jeg er så taknemmelig for jeg har sån nogen på mit arbejde! 


Billedet er fra Umeå hvor vi jo var på tur her i forsommeren. Næste år går turen forhåbentlig til Utah... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...