mandag den 10. december 2012

Ren luksus start på en (forhåbentlig) god uge!!

Jeg arbejder hjemme idag - sådan halvdelen af dagen ihvertfald. Senere skal jeg ud og kæmpe mig gennem sne-masserne ind på job, hvor jeg skal høre andre forelæse. Det er den gode tjans af at dele et kursus med 'nogen'. Sid og lær lidt om hvad dine kollegaer arbejder med, saml trådene - og relater det hørte til noget af alt de andet vi allerede har lært. L.U.K.S.U.S. bum!

Her til morgen var vi to til at gøre ungerne klar. Bo skulle aflevere og jeg skulle jo arbejde hjemme - så jeg havde tid til at ligge lidt længere i sengen og snue. Hmmmm. Lige hvad man trænger til når man ved at der sner og fyger uden for, og der er sne i nok så rigelige mængder uden for døren... Morgen fortsatte i den lidt tilbagelænede stil - gøre tre børn klar - to voksne, spise morgenmad, hygge - og der var tid til pjat og spas med storemusen, så vi havde alle en god morgen. L.U.K.S.U.S. bum!

Da manden havde taget børnene med ud i vejret i bilen, havde jeg tid til et (langt) bad, inden den første dejlige kop kaffe (og en lille bolle) kunne nydes i ro og fred! Nu, sidder jeg og har lagt sidste hånd på min (egen) forelæsning til på onsdag, og nu vil jeg kaste mig over de tekster de studerende skal læse til ugens program...L.U.K.S.U.S. bum!

Se, det er en start på en mandag-morgen, som jeg kan være med til. Ren L.U.K.S.U.S. bum! Må din mandag blive ligeså luksus.bum.agtig som her i huset :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...