mandag den 6. maj 2019

Lidt om en lørdag i sporet

I lørdags oprandt dagen så - hvor mine mountain bike skills skulle stå sin prøve og jeg skulle køre h12 med nogle af mine gode kollegaer. 



Og hvordan gik det så det løb?! 

Jamen ud over ar jeg på første runde crashede og fik det vildeste trælår med tilsvarende stor hudafskrabning gik det faktisk ok. 

Tre runder på hver lidt over 12 km blev det til - og en dag der ud over regn sne og slud bød på skøn solskin og rigelige mængder kaffe og skønne snakke med mine dejlige kollegaer - med andre ord. Jeg havde en rætti rætti god lørdag ❤️ plus jeg efter styrtet formåede at holde mig på cyklen - og ikke styrte igen. Og det er faktisk store sager - for de sidste to ture blev dermed også de første to helt uden styrt 🤕👍

Det lyder måske fjollet men jeg elsker den slags tekniske udfordringer. Jeg regner med at tilmelde mig et mtb kursus for begyndere hvor jeg forhåbentlig får lidt styr på teknik og den slags - så jeg kan slappe lidt mere af i resten af kroppen og nyde turen i skove og på cyklen endnu mere. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...