mandag den 8. april 2019

Lidt om at få gang i haven igen...

Endelig - endelig kan man holde ud at være ude i haven uden at fryse en vis legemesdel af. Og når solen skinner som den har gjort de sidste dage så tager det fat og alt vokser som om det blev betalt for det 

Derfor har vi hen over de sidste weekender

Klippet roserne tilbage - selvom jeg var ved at tro jeg var for tidligt ude med den nattefrost der kom i begyndelsen af ugen... 

Stynet vores piletræ - vi har en pil som egentlig skal væk. Men jeg orker ik at grave den op nu. Så det venter vi med til efteråret tror jeg... 

Lavet planer og talt om terrasser, fliser og bede der skal sløjfes. Åhhhrgh min påskeferie blir aktiv. For jeg skal grave op og gøre klar og så græs - så vores kaos bed kan bli til græsplæne 💪🏻 (og nej det er ikke rhodendendronbedet der har talte dage... det er et andet bed - ved siden af der må lade livet og bli til græs...) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...