tirsdag den 26. december 2017

Lidt om at teste... og lidt om julen



Jeg tester lige en ny app der gerne skulle få mig til at blogge fra tlf igen. 

Nå men jule har været ok. Det har været noget mere hektisk end hvad vi har været vandt til. Vi plejer jo bare at være hjemme men i år har vi i den grad været rundt og omkring - nok også for meget ifht det erklærede feriemål var langsommelighed. 

Vi har besøgt min far og spist gås 1. Juledag. Vi har besøgt mandens søster og familie på vej til Jylland og spist julemiddag der den 22.12.  Så har vi været hos mine forældre juleaften og her er vi så stadig. Vi kører hjem i morgen. Efter nogle dage hvor poderne har haft ualmindelig svært ved at falde i søvn alene (jeg er træt af at sidde hos dem indtil kl 21 hvor deres små trætte kroppe endelig har overgivet sig til søvnen) bliver det virkelig godt at komme hjem til struktur og kendte lyde... for her i huset er der virkelig mange ukendte lyde som de ikke kan falde i søvn til. 

Hjemme venter tre fire dage med at pakke ud og gøre rent. For huset skal pakkes ud igen og husvognen skal pakkes ned igen. Både vogn og hus skal gøres rent og så er der lige et nytår der på en eller anden måde skal markeres. Jeg tror det bliver noget med at sove ind i det nye år. Det er det jeg allermest har lyst til. Jeg orker ik festivitas ell lign lige nu. Sådan er der i år. 

Jeg håber nu din jul har været fin. Og som du gar ønsket dig det. Og slet ikke så hektisk som min. Bare god og hyggelig :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...