lørdag den 30. december 2017

Lidt om alt det en beboelsesvogn faktisk kan rumme...

Jeg er ved at tømme vores lille beboelsesvogn. Den er jo kun 40 kvm og jeg gik nok og tænkte det kan ikke tage mange minutter at tømme den formidleres habengut. For SÅ meget plads er der jo heller ikke i den bette vogn.

Jeg tog fej. Så gruelig fejl. 

For.der.kan.være.meget.i.vognen.... rætti rætti meget. 

Så Idag har jeg tømt de første to værelser for tøj og diverse legesager. Jeg har sorteret i tøjet så noget af det kommer ikke tilbage i huset. Jeg har båret tøj, håndklæder, lagner og sengetøj over. Jeg mangler stadig at tømme hele køkkenet. Og det sidste værelse.

Imens har manden sammen med søde nabo I samlet skabe og køkken så jeg nu kan tømme vogn direkte ind i klædeskabe. Herligt! 

Så alt i alt går det meget godt. Ferien er bare alt for kort. For når vi er færdige med huset og vognen er blevet hentet så er ferien slut... gost jeg om nogle uger har vinterferie ;) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...