torsdag den 28. august 2014

Opfølgningen på weekenden

Den sidste altså - den for 7 dage siden, ing. 

Jeg skrev jo at vi havde en maaajjjjjet maaaaajjjjet lang weekend weekenden inden sidste weekend. Indlægget kan læses lidt længere nede på bloggen hvis man altså lyster. Beklager. Skriver fra i foun - og kan ik finde ud af at sætte links ind herfra :-/

Jeg vil (med fare for at jinxe noget) blot oplyse at vores (sidste) weekend var ret skøn altså - og at de to mindste tøser igen er til at have med at gøre - sådan da. Der er stadig tider hvor de to ikke vil det ene eller det andet (vælg selv fra listen i indlægget her - ja altså det som ligger to indlæg nede på bloggen... ) - men vi har lagt endnu en fasefasefase bag os. Og det er skønt. Der går igen mere tid med at hygge end at sige nej. Og det er dejligt! Min nye strategi er at sætte ord på. Helst rigtig mange. Det der starter med er hyl og ked af det hed kan faktisk stoppes ret hurtigt med et jeg kan se du er sur/ked fordi x - og så kan jeg tage udgangspunkt i x og forklare eller fortælle hvorfor x er sket/Skal gøres. Det virker ret godt hvis jeg selv skal sige det. Men det kræver virkelig tilvending. Og overskud. Og vilje til at arbejde med sig selv. Og have et ønske om at gøre noget anderledes og udfordre sig selv i sit forældre-skab. Men udfordringer er gode synes jeg. Udfordringer skal til for at ryste dagligdagen engang imellem. Og min udfordring hedder for tiden : Sæt ord på...

 God weekend til jer :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...