mandag den 19. november 2012

Skøn start på en mandag og på en ny uge

Hold faaaaast vi havde en DEJLIG weekend!!! Den skønneste weekend i lang tid, for Karoline  og resten af familien... (skriver mere om Folk og røvere på et andet tidspunkt). Det jeg lige kort vil fortælle om nu er at: Min mandag startede nemlig rigtig godt.

Mandag er for mig 'aflevere-børn-dag-fordi-jeg-skal-svømme-med-den-ene-af-twins'ene-senere-på-dagen dag'. Så jeg afleverede, (hvor var det glat her til morgen!!) og tog hjem igen, og løb en tur i det smukkeste solskin (uploader billede lige om lidt fra iPhone)... i bad, kaffe og lægge sidste hånd på forelæsningen jeg skal holde  på onsdag - om 'Social representations of nature' inden turen går ind til byen til arbejde for at give intro-forelæsningen på kurset 'nature perception and landscape management'. Jeg glæder mig - endelig er vi nået dertil hvor blok 2 og vores undervisning starter...Så sikke en hæsblæsende start, men en god en af slagsen!!

Må din mandag blive ligeså fyldt med glæde og overskud som her på matriklen!!

Billede fra min moren-løbetur her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...