søndag den 4. november 2012

Og det blev november...

... og der er nu kun  51 dage til at vi rammer årets korteste dag - og det igen bliver lysere... Jeg synes efteråret har ramt mig hårdt i år.

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har været ved at skrive resten af min PhD på dagpenge (efter aftale m min a kasse må jeg hellere skynde mig at skrive) og derfor samtidig skulle finde mig til rette på ledighedshylden og finde ud af havd jeg gerne vil med mit arbejdsliv og mit familie liv ( ig deraf følger jo også hvor skal vi købe hus henne?! Eller skal vi overhovedet det?). Det kan også være at sommeren har været for kort og for lidt varm og der har været for lidt sol? Jeg ved det ikke men jeg er slet ikke klar til vinter mentalt.

Jeg elsker egentlig efterår, duften af blade der falder af træerne og hyggen inden for, men i år synes jeg det er for tidligt det er blevet efterår. Eller rettere, når det rusker og regner er jeg ikke klar til efterår. Men når der er dage som idag hvor solen skinner så kan jeg godt leve med det blir efterår og egentlig vinter lige om lidt!
Det blir nok heller ikke bedre af at jeg er kronisk træt for tiden for vi roder om natten og stadig (for) tidligt om morgenen. Jeg håber meget ar den laaaaange lur de to små damer tager nu, hjælper på roen om natten og om morgenen, jeg kunne nu godt tænke mig at sove lidt længere... Be om, det er søndag i morgen ;) og efterår og det plejer jeg jo at have det ok med.

Ps. Jeg er faktisk for en kort stund ansat på mit gl institut igen :) jeg skal 1) undervise - yay!!! Og skrive min PhD lidt mere færdig -  yay ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...