onsdag den 20. januar 2016

Jamen dog - havde helt glemt...

.... hvor dejligt sådan en hjemmearbejdsdag egentlig er.

Mandag (og egentlig var det også tirsdag*) er eksamensdag for vores studenter der har fulgt søde A og mit kursus. Så jeg besluttede i sidste uge, at jeg hellere måtte læse de synopser studenterne havde afleveret. Hjemme. I dag onsdag.

og sikke en god beslutning det var!!

For jeg havde helt glemt hvor dejligt det er at...
... sidde hjemme i fred og ro og læse fokuseret - alt imens jeg
... drikker stempelkaf' ud af min yndlingskop, der også fulgte mig gennem hele mit ph..d skriveri
... at løbe en tur i frokostpausen og indtage frokosten hen over endnu en synopsis
... at drikke te mens man læser
... at nyde stilheden mens man læser
... at være hjemme og arbejde!!

Så mon ikke der sniger sig en enkelt hjemmearbejdsdag mere ind på fredag, så jeg kan få resten af synopserne og nogle artikler læst inden jeg skal have de her studerende op til eksamen på mandag?
Jeg tror det :)

* Men fremdriftsreformen har presset vores studenter - så vi nupper lige nogle reeksaminer i stedet -

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...