torsdag den 23. august 2012

Og det skete i disse dage...

... for ca to år siden... viste graviditetstesten to streger!
Det er vildt at tænke på at der allerede er gået to år! Trunterne er nu 16 mdr og deres 17 mdr's fødselsdag (ikke at vi går op i den slags) er næsten på den dag hvor vi fik at vide vi ventede enæggede twins! (mere om min/vores reaktion i et andet indlæg, jeg skal lige tage tilløb)

Testen havde som sådan ikke den store betydning, for de to streger bekræftede bare den mistanke jeg allerede havde haft i et stykke tid: at jeg var gravid. Jeg var ualmindelig træt, havde behov for mad hele tiden for at holde kvalmen nede... Såe overraskelsen kom først 1,5 uger senere hvor en tidlig scanning viste to bankende hjerter og beskeden lød:
hov der er sørme en til - i skal have tvillinger!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...